Curaçao - Reisverslagen van Eva Zuidema - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslagen van Eva Zuidema - WaarBenJij.nu

Curaçao

Hoi!

Wat leuk dat je mijn blog leest. Vanaf 26 januari 2020 ben ik, samen met Jana, op Curaçao te vinden om daar Nederlands te geven op een middelbare school.
Op het moment zit ik in het derde jaar van de lerarenopleiding Nederlands aan de HAN in Nijmegen en volg ik met veel plezier deze opleiding.

Via deze weg houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen op het prachtige eiland.

Liefs!

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2020

Alweer heimwee?

24 Maart 2020

Laatste week op Curaçao...

14 Maart 2020

Corona op Curaçao?

03 Maart 2020

Met heimwee naar de andere kant van de wereld

28 Februari 2020

Lesgeven op Curaçao
Eva

Hoi! Wat leuk dat je mijn blog leest. Vanaf 26 januari 2020 ben ik, samen met Jana, op Curaçao te vinden om daar Nederlands te geven op een middelbare school. Op het moment zit ik in het derde jaar van de lerarenopleiding Nederlands aan de HAN in Nijmegen en volg ik met veel plezier deze opleiding. Via deze weg houd ik jullie op de hoogte van mijn avonturen op het prachtige eiland. Liefs!

Actief sinds 20 Dec. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1470

Voorgaande reizen:

26 Januari 2020 - 06 Juni 2020

Curaçao

Landen bezocht: